Planer

Halloj alla Vampire Diares fans därute, jag ber om ursäkt för den usla uppdateringen på senaste tiden. Har varit ganska mycket med flytt och sånt senaste tiden. Men jag kan nu iallafall berätta att jag och min kusin som driver twilightbloggen twiiliightstory.blogspot.com/ har planer på att starta en vampyrblogg tillsammans. Det kommer skrivas om allt från twilight, vampire diaries & true blood till böckerna av PC Cast och liknade. Än så länge är allt bara på planeringsstadiet men ni som tycker att det verkar intressant håll utkik här för mera info.
Uppdatering: Bloggen har nu fått ett utseende vi är nöjda med samt lite material så kolla in vampiremaniacs.blogspot.com

Kommentarer
Postat av: Louise

Den kommer ROCKA ! :))

2010-06-07 @ 00:26:42
URL: http://twiiliightstory.blogspot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0