Förväntan

Sitter nu i mitt rum och spelar musik på högsta volym och väntar på att klockan ska slå 20.45 och matchen mellan Real Madrid och Lyon börjar. Hade som vanligt hoppats på att Real kunde ha dödat spänningen redan i första mötet, men icke. Man förlorade första mötet med 1-0, inte lika illa som förra året men iallafall. Åh vad jag hoppas att detta är året då åttondels förbannelsen bryts. Dom lyckades med att bryta Deportivo förbannelsen i år, efter 18 års väntan hoppas verkligen att det inte ska ta lika lång tid att bryta åttondels förbannelsen. Svaret får vi ikväll
Gårdagen var en trevlig dag, då jag vaknade till strålande solsken, tog mej bort till radion för att fixa dagens program. När jag var tillbaka i mitt rum och satt och strösurfade upptäckte jag till min stora förtjusning att TV6 visade matchen mellan Arsenal och Porto. En match som Arsenal för övrigt vann vilket innebär att londongänget är klara för kvartsfinal. Vem motståndarna blir återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0