All I want for Christmas

Aldrig har jullåten All I want for Christmas haft samma betydelse för mej som iår. Släkten frågade som vanligt vad man önskade sig och det enda jag kunde komma på var kärlek, och det kan man ju inte säga. Med kärlek menar jag inte den man får varje dag av släkt och vänner utan den där känslan man får när man hittar just rätt person. Jag tycker att det borde vara dags för mej nu att få lite tur i kärlek efter 20 års otur, eller är det kanske så att jag är doomed for life?

Folk runtomkring mej verkar bli kära hela tiden, folk förlovar sig, något som självklart är jättekul för dom men man kan ju inte låta bli att bli lite avundsjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0