För mycket tid

Måndag igen och tillbaka till arbetet. Gjorde min intervju i fredags, glömde dock miljöljud så jag fick cykla tillbaka i regnet i lördags och fixa det. Intervjun blev helt okej, fick några konstiga ljud tack vare att jag glömde hörlurarna så det blev rundgång, men det gick att lösa. Har tillbringat förmiddagen med att redigera och lägga ihop allt men som vanligt är det för mycket tid för jag är klar två dagar för tidigt igen. Så nu sitter jag bara och försöker få tiden att gå.

I helgen hände det inte mycket. Jag tillbringade mesta delen av tiden på mitt rum med FIFA10 och NHL09 jag kollade även lite på tv.

Ska gå och hämta tvätten nu så vi hörs senare

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag lovar att du kommer ha fyrkanter till ögon sen då när du har spelat spelet så mycket! haha

2009-10-05 @ 13:31:26
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0