Adventstid

Har som vanligt inte blivit mycket uppdaterande här även fast jag lovar det varje gång. Den här gången tänker jag inte skylla på något annat än att jag är lat.

I skolan just nu håller vi på med kommungräv, där vi ska fördjupa oss lite mer i hur offentlighetsprincipen funkar och hur en kommun fungerar. I fredags var vi nere på kommunhuset och begärade ut offentliga handlingar angående Vara Horse Arena som blev vårat ämne. Denna dag har ägnats åt att gå igenom bitar av materialet som inte är helt lätt att fatta alla gånger.

Hade ett lätt sammanbrott för ett tag sedan. Hade känt mej lite nere ett tag då av olika orsaker och sedan när jag fick reda på att jag inte fick den praktiken jag ville ha så, ja... Praktik läget har inte ändrats sen dess men allt den andra har blivit mycket bättre, mycket tack vare en person (som jag inte tänker nämna vid namn här) som hjälper mej att hålla mej normal.

25 dagar kvar till jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0