Snart jul

Nu är det återigen dags för en tid som jag förr ansåg var det bästa tiden på året. Tyvärr kan jag inte få samma känsla iår. Iår känns det mest som slöseri med tid och som en massa psykisk stress. Jag hatar det faktum att varje gång jag är hemma så slits det och dras i en. Kom och var här nu, träffa mej osv, det är klar jag vill träffa alla men jag vill hinna med att ta det lugnt också när jag väl är hemma. Ska bli så himla skönt när man har sin egen lägenhet och eget liv så man inte har någon press att man ska åka hem varje helg.

Sitter just nu hos farmor och farfar och väntar på att det ska bli kväll så jag kan åka hem. Kommer vara hemma hos mamma runt 23 ikväll men det blir nice. Brorsan hämtar på stationen i Uppsala så jag hoppas att det inte blir snöoväder. Sen är det bara hem och tvätta innan julen kommer.

That´s all for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0