En helt vanlig lördag

Tog bort min förra blogg för ett tag sedan eftersom jag inte tyckte jag hade något att skriva men jag har ändrat mig. Det är faktiskt rätt kul att skriva lite då och då.

Idag är det som sagt lördag och det har verkligen inte hänt något alls. Jag vaknade rätt tidigt tack vare min syster och sen har jag bara glott på tv hela dagen, rätt skönt faktiskt. Hade planerat att kolla på Brynäs match mot Luleå nu på eftermiddagen men det blev uppskjuten för Brynäs flygplan kunde inte lyfta i tid och nu är det ingen kanal som visar matchen. Så det vart ingen hockey idag. Men det blir iallafall en dos Real Madrid ikväll när dom möter Recreativo borta. Jag hoppas verkligen att dom kan ta sig samman och vinna den matchen. Det vore inte bra att bli allt för avhängda redan innan jul.

Imorrn ska jag gå upp vid 6 för att åka in till träningen som börjar 09.00 och sen efteråt ska man bara hem och chilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0