Återigen fredagkväll i ishallen

Denna vecka var det samma situation som det var varit hela denna höst. Träning på fredag kväll. Vi har aldrig någon chans att göra något annat på fredagar om vi inte skippar träningen och ingen vill ju skippa träningen.... På söndag har vi match så idag satsades det ordentligt på träningen. Alla försökte göra sitt bästa och slipade på spelet. För min del gick det rätt bra, jag hade lite problem med mina skott som inte ville träffa mål och med att ta emot lite passningar men det är sånt som händer.

Just nu sitter jag i min säng och kollar på Pirates of the Caribbean som jag inte alls kunde tänka mig att missa fast jag redan har sett den otaliga gånger. Men jag tänker nog inte se hela för jag ska upp halv 6 imorrn så jag behöver sova lite. Tänkte bara försöka hålla mig vaken tills idolutröstningen är klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0