Inte den här vintern heller

Inte den här vintern heller klarade jag mig från att bli förkyld. Jag har lyckats åka på nåt jobbigt skräp som måste vara borta till på lördag när vi har match mot Iron. Jag kände av förkylningen redan i söndags men då valde jag att ignorera den eftersom vi hade två matcher att spela. Mot Gimo (9-1 till oss) och mot Mariehamn (2-2) vi var verkligen inte bra delar av matcherna med det gick rätt hyfsat ändå. Gimo har många nybörjare i sitt lag så dom var det inga problem att slå, Mariehamn däremot var revanschsugna från förra matchen och bjöd på lite tuffare motstånd men ändå var det dom som räknade sekunderna till slutsignalen i sista perioden. Det var spel på ett mål de sista 7-8 minuterna men pucken ville bara inte in så det fick sluta 2-2. Men överlag var hela laget nöjda med dagen. Vi förlorade ju inte iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0