Heroes maraton

Har inte skrivit något på evigheter nu men det är nog mest för att jag är lat... Jag orkar inte tänka ut vad jag ska skriva så jag struntar helt enkelt i det.

Idag vaknade jag vid halv 12 av en motorsåg.... Inte jättekul just då men jag tyckte det var tid att gå upp så jag pallrade mig upp och dagen spenderades med att kolla på tv ett tag innan jag bestämde mig för att ta datorn och sätta mig och kolla på Heroes. En serie som jag bara har sett delar av förut men aldrig följt. Men jag tror den är riktigt bra men man måste se från början för att hänga med. Vid fem tänkte jag kolla på Real Madrids match men tv4 sport ville inte funka så efter lite försök med diverse streamar och sånt gick jag över till mormor och frågade om jag fick låna tvn och det fick jag :) Real Madrid vann med 3-0 och jag mår riktigt bra tack vare det. Nu kollar jag på Miami Ink och ska väl fortsätta kolla på Heroes senare... That´s all folks

RSS 2.0